יום ראשון, 25 בספטמבר 2011

טקסי חינה בלתי נשכחים

איך חוגגים חינה בלתי נשכחת? מה יותר חשוב? האוכל, האוהל, התלבושות, העיצוב, המלבישה, התכשיטים, העוגיות ו..

חינה אותנטית ומוצלחת מורכבת ממליון פרטים קטנים שיוצרים יחד אירוע ססגוני ומיוחד, עם טעם של בית אמא ממרוקו, תחושה של ארמון המלך, ושמחה של עם ישראל..

אז איך באמת יוצרים חינה שהאורחים יזכרו עוד זמן רב אחרי החתונה? כנסו לפורטל חינה חינה והתחילו לקרוא על חינות בעדות השונות, איך הן נחגגות ולמה? חשוב לדעת על מהלך טקס החינה לפני שמגיעים אליו על מנת ליהנות ממנו ולהיות באמת מהשמחה של הערב.

יום רביעי, 21 בספטמבר 2011

תלבושות חינה לחתן ולכלה

אם הולכים על חינה גדולה במקום או אולם לחינה, חשוב מאוד לשים דגש על תלבושות לחינה איכותיות, מבדים יפים ויוקרתיים, צבעים מודגשים ועוד אלמנטים אותנטיים יחודיים.
לגבי החתן והכלה, תלבושות חינה חייבות ליצור סט תואם ביניהן. כלומר: לא יעלה על הדעת שהחתן יכנס לאולם בצבע תכלת והכלה בתלבושת חינה צהובה או ורודה. הזוג צריך להתאים את בחירת התלבושות אחד לשניה ולהיפך, על מנת לתת הרגשה של חתן-כלה, זוג תואם. לדוגמא: סט תורכיז תואם , כאשר תלבושת הכלה מעוטרת באבני חן. לבן וזהב הולכים יחד יפה, גם גוונים שונים של ירקרק לבני הזוג תואמים יפה וכו וכו

נקצר ונאמר שחוגגים חינה - תלבושות החינה המסורתיות או המעוצבות הן לבחירתכם. התייעצו עם המלבישה לכם ועימדו על כך שתהיה התאמה זוגית בתלבושות.